lauantai 6. heinäkuuta 2013

We are back in the business!

Mä oon ottanu itteeni niskasta kiinni ja tullu takasin vmaailmaan, oikeestaan tulin jo viime kuun puolella, mutta nyt vasta muistin että hetkonen -mullahan on tää pikkunen blogikin kenneleille vielä! Voi taivas miten paljon tänne on päiviteltävää, joten voisin alottaa tän tekstin jälkeen sen homman sitten samantien.
Kivasti on taas lähtenyt käyntiin, intoa riittää vaikka muille jakaa -eikä se näköjään ole ottamassa loppuakseen.
vom Sauer Regeniin on tulossa tilausleiska, jahka vaan saan (näköjään ensviikolla) rahaa tilille ja maksettua sovitun hinnan leiskan tekijälle.

Guthruniin mä etsiskelen koodaajaa saamalleni ulkoasulle, mikä muuten on tällainen. Haluaisin enemmän kun kovasti ton leiskan G'hen käyttöön! Se on vaan jotenkin niin kiva. vSRn leiskan näätte sitten ajallaan, sitä mä en vielä näytä teille. :)

Mitäs muuta, meille on tullut vajaa kourallinen uusia koiriakin remmiin mukaan! Pitäisköhän mun vähän kertoa täälläkin päin, millaisia paimenkoiria on uusina hännänheiluttajina.
u. deep rich red bordercollie - Teräshampaan Alaskansusi "Aox" (sijoituksessa)
u. red merle bordercollie - Devils Whorehouse "Run"
n. red merle bordercollie - Koijauksen Halipatsuippa "Really"

n. mustaparkki saksanpaimenkoira - Unred Gallaway "Ùso"

Tämmösiä hauvoja onkin melko lyhyessä ajassa tullut kisakenttiä täyttämään. Tulevaisuuden suunnitelmia on vähän jokaiselle, mutta ei niistä sen enempää -kun koirilla on (etenkin Reallylla & Ùsolla) kisakalenterit melko raakileita vielä.

Mutta eikai meille muuten mitään sen ihmeellisempää. Mä päivittelen justiinsa noi "Maailmalla" & "Pentuesuunnitelmat" -kohdat ajantasalle.

Koristekuva © On Target

Lukijat