lauantai 25. toukokuuta 2013

Kuukausi poissa, miksi?

Mun on pakko kirjottaa tänne, koska tää koko asia ei mahdu twitterin pieneen tekstikenttään +en jaksa ruveta tiivisteleen asiaa sen kummemmin. Oon ollu kuukauden poissa virtuaalimaailmasta omien henk. kohtasten takia, sekä kone on ollu huollossa sen ajan samalla. Enkä oo sit oikeestaan mistään päässy päivittelemään Guthrunia & vom Sauer Regeniä, mistä oon tosi pahoillani.

vom Sauer Regen - jos kakkospentueen kasvatteja ei oo omistajat vielä rekkaillu, niin teen sen samantien!

Guthrun - Kuukausi sitten ajankohtasena ollut Sielu (QD Yasen) x Korni (Korniche) -pentue viivästyy tosi pahasti. Topikki on vielä turrilassa ja herättelen sen uudelleen, kun vanhemmat on paremmin kisavalmiita. Myös kyselen niiltä varaajilta vielä, löytyykö kiinnostusta ko. pentueen pentuun vielä.

Pahoittelen myös suuresti, jos ja kun oon vielä kuukausi sitten ollut ottamassa bortsu -tai sakupennun joltain kasvattajalta. Nyt mä en kumminkaan uskalla uutta koiraa kumpaankaan kenneliin ottaa, ennenkun pääsen taas vauhtiin virtuaalipuolella!

Pahoittelen suuresti..

Lukijat